niedziela, 14 czerwca 2015

początek

To są wspomnienia poprzedniej nocy,
Których nie potrafię zapomnieć.
Chodź, opowiem Ci, co wczoraj było,
Tysiące historii, tysiące historii...
Ta, której oczy błyszczały.
Ta, która pozostawiła mi nadzieję.
Ta, która była tym, czego potrzebowałem.
Ta, której jednocześnie nie chciałem.
Ta, która jest Córką Diabła.



_______________________
Przepraszam, ja naprawdę nie chciałam. Ale to czeka na mnie od listopada i prosi, i woła, i błaga, abym go zaczęła XD Czuję się tak samo wobec mojego artykułu życia, aczkolwiek na niego nie mam żadnego pomysłu, a tu jest napisane aż 10 ROZDZIAŁÓW. Bardzo Was przepraszam za to, że będę Was męczyć kolejnym fanfiction XD 



5 komentarzy:

  1. *_*
    Kolejny piękny blog❤
    Domi oddaj mi trochę swojego talentu :((
    Przepiękne ❤
    Przyszłam i zostaje <3
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG :3 Będę miała co czytać :D
    Haha xd Przepiękny prolog <3
    Czekam na pierwszy rozdział i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co............ ja chyba umre przy tym blogu ;----;
    czekam na 1. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. #justynakomentujedzieńdrugi

    pozdrawiam, jeszcze bedziesz mnie mieć dosyc XD

    OdpowiedzUsuń